Polskie businesswoman pokochały Czarnego Kota

//Polskie businesswoman pokochały Czarnego Kota

Polskie businesswoman pokochały Czarnego Kota

W ostatni piątek w Warszawie, w eleganckich wnętrzach sali balowej Hotelu Bellotto zgromadziło się kilkaset bizneswoman z całej Polski.  Wszystko za sprawą konkursu organizowanego przez miesięcznik Businesswoman&Life,  w którym nagradzane są najlepsze oraz najlepiej zapowiadające się marki w naszym rodzimym biznesie. W tej edycji konkursu doceniony został także Browar Czarny Kot a nasze piwo przez kapitułę oraz busineswoman zostało uznane za Lidera w kategorii piw regionalnych dla kobiet biznesu. Statuetkę odebrał Michał Fijałkowski – Dyrektor Zarządzający. „Ta nagroda cieszy, tym bardziej, że nasze piwo doceniły kobiety. Kultura picia piwa w Polsce z roku na rok się wzmacnia i coraz cześciej sięgają po nie właśnie Panie.” powiedział nam Michał Fijałkowski. „Co cieszy dodatkowo, nasza linia piw z Kotem właśnie miała premierę nowej, odświeżonej etykiety. Premierę robiliśmy także w towarzystwie silnej i wspaniałej kobiety, czyli Karoliny Pilarczyk, podwójnej Mistrzyni Europy w drifcie, więc sympatyzowanie z silnymi kobietami wpisuje się doskonale w nasze wartości” dodaje Pan Michał. 

Linia Kota to: ciemne piwo Czarny Kot, jasne piwo Biały Kot oraz mocne piwo Rudy Kot. Nowa etykieta dostała wizerunek eleganckiego kota, który w sposób wyrafinowany zaprasza do skorzystania z zawartości butelki i delektowania się smakiem. Piwa Browaru czarny Kot dostępne są w Radomiu i Krakowie w firmowych sklepach Dionizos i czarny kot oraz sieciach hipermarketów na terenie całej Polski. 

     

 

  

  

     

2019-04-08T14:51:46+00:00